Sista styrelsemötet

En vecka går fort och veckan efter månadsmötet är det dags för styrelsemöte. Den här gången lite speciellt eftersom det är sista mötet med den nuvarande styrelsen. Ordförande Håkan har aviserat sin avgång och nästa månadsmöte är även årsmöte, där bland annat styrelsen utses.

Håkan hälsade alla välkomna och styrelsen var denna gång i det närmste fulltalig. Den vanliga post- och ekonomigenomgången avklarades raskt. Till ny admin för klubbens sida på Fotosidan utsågs Johnny Lindgren.

Novembermötet innehåller i vanlig ordning redovisning av hösttävlingen med domaren, och årsmötesförhandlingar. Styrelsen hade mottagit en motion till årsmötet vilken diskuterades. Styrelsen beslutade också lägga en egen motion i en annan fråga. Båda dessa samt styrelsens svar på den inlämnade motionen kommer att bifogas kallelsen till årsmötet.

Lite grova drag för en planering för decembermötet diskuterades också. En återkommande programpunkt på decembermötet är temabilden. I år bestämdes temat till ”Glädje”. Fri tolkning i vanlig ordning.

Under övriga frågor kom workshopen i november upp, där planeringen fortsätter. Eftersom vi under ganska lång tid haft styrelsemötena på Håkans arbete blev det också bestämt var kommande styrelsemöten ska hållas.

Vi övriga styrelsemedlemmar vill passa på att tacka Håkan Sislegård för hans år som ordförande i klubben. En tid när verksamheten förändrats på många sätt och medlemsantalet varit på ständig uppgång.

/Christer