RSF Årsbok 2014

RSF, Riksförbundet Svensk Fotografi, ger varje år ut en årsbok med utvalda bilder som skickats in till förbundet. Det är av många ansett som en stor ära att bli publicerad i årsboken. Årets upplaga är den 39:e i ordningen och den består av inte mindre än 106 sidor med bilder. 80% är tagna från inskickat material och resterande från de olika klasserna i Rifo, Riksfotoutställningen.

Sundsvalls Fotoklubb har i år fått bilder från fyra fotografer publicerade i årsboken. Det är Annica Westerlund, Mona Wiklund, Lennart Westerlund och Urban Rundblom. Grattis till er!

Årsboken kostar 160 kr och beställs via fotoklubben. Kontakta Johnny Lindgren om du är intresserad, senast den 17/11. Ju fler vi beställer desto större blir rabatten, igår saknades det endast 2st för att få 30% i rabatt.