Oktobers styrelsemöte

Så var det dags för styrelsemöte igen i Vattnefallshuset som vi har förmånen att vara i , tack vare vår ordförande Håkan. Som vanligt började mötet, med en kontroll av ekonomin. Det var kostnader för plakett och webhotell och snart skulle fakturan från RSF komma och lite annat. Hur som helst så har vår kassör Ulf  kontroll på läget och gick igenom punkt efter punkt.

Vi pratade om vår klubbsida och checkning att den fungerar som det ska, det är mer grabbarna som är duktig på teknik, så det överlåter jag på dom . Även om att nu är klubben återigen med på Fotosidan, den sidan var nedstängd ett tag. Så ska det ju inte vara.

Vi i styrelsen gav Christer en stor eloge för hans ide med medlemsporträtt, den har fått en rivstart med bra respons från dom medlemmar som han har skickat ut förfrågan till. De kommer att bli intressant och rolig framöver att läsa. För visst känner man varandra lite grann via medlemsträffarna på klubben, men så mycket personligt hinner man inte med att prata om.

Vår sekreterare Johnny har haft fullt upp också, med att bland annat skriva 2014 års verksamhetsberättelse för klubben. Han är verkligen en klippa för vår klubb, med allt jobb han lägger ned för oss alla.

Möte

Förutom allt det här så hade vi utvärdering av september mötet, därefter planerar vi framåt och idéerna haglar och diskuteras av oss alla. Japp det är full fart på våra möten en hel del allvar som vi ser på bilden. Men mycket skratt också, jag lovar!

Vi syns på nästa möte den i november, eller hur?

Vid pennan Anette Lissen Sjödin