Fullsatt styrelsemöte

Efter ett par styrelsemöten där någon eller några varit borta på grund av sjukdom eller andra orsaker var i ikväll fulltaliga igen. Efter den alltid närvarande formalian, genomgång av post och ekonomi redovisade Tomas vad som händer på våra internetsidor. Det finns lite nya bilder på några medlemmars sidor och arbetet med att lägga ut föregående års tävlingsresultat fortgår.

IMG_5900b

Fr v Henrik Muskos, Åsa Granlöf, Tomas Hellström, Ulf Winhagen, Håkan Sisslegård (skymd) och Johnny Lindgren. Foto: Christer Hägglund

När det gäller klubbens utställningar så finns det lite att jobba på. Under januari ställer Mona Wiklund ut på biblioteket, men februari och mars är lediga. Har du några bilder som ligger? Ni kanske är två som kan dela på en utställning. Utställningen på biblioteket är ett av våra verkliga skyltfönster ut mot allmänheten, så kom igen nu och gräv lite i arkivet och hitta bra bilder att ställa ut. Kontakta därefter Henrik Muskos. Detsamma gäller bilder till Fotoaffärn, leta upp och maila in till Henrik så att vi håller innehåller i vår tv i Fotoaffärns skyltfönster aktuellt och fräscht.

Vi diskuterade förra mötet och lade sista handen på planeringen för februarimötet. Mer information om vad det mötet innehåller kommer i kallelsen men kom ihåg redan nu att det är inlämning till Difo, så var beredd med tävlingsbilder dit.

På mötet i mars kommer vi att ha en verktygslåda som blir något utöver det vanliga, om vi får bitarna att falla på plats. Då blir det snack och förevisning om studioljus. Missa inte det.

IMG_5902bEfter det så blev det fika och som vanligt när det är styrelsemöte så är det en i styrelsen som har med sig fika och bjuder. Idag var det Ulfs tur och efter en hel del tekniksnack vid fikabordet och med gott fika i magen så var det så dags att vända hemåt igen.

Vi ses!