Utställningar

Biblioteket

Klubben har permanenta utställningsplatser i Kulturmagasinets bibliotek med utrymme för 10 st bilder i format 30×40,35×46 och 40×50 cm inkl. eventuell passepartout. Aluminiumramar finns till nämnda format.

Fotografer med egna format och ramar är välkomna med dessa. Byte av bilder sker som regel varje månadsskifte. Här har alla klubbmedlemmar möjlighet att visa sina bilder för en större allmänhet.

Fotoaffärn

Klubben har möjlighet att använda ett av fotoaffärns skyltfönster för att visa sina bilder.

Att ställa ut

Är du intresserad av att ställa ut dina bilder kontakta oss!

Även om internet ger oss helt nya möjligheter att nå ut till en bred publik så tycker vi att du skall ta chansen att ställa ut dina påsiktsbilder.

Förutom ovanstående utställningsplats ges ibland möjlighet att få visa bilder i mer omfattande utställningar i biblioteket, kaféer, gallerior osv.

”Syns du inte så finns du inte”