Terminsstart den 3 september

Nu är det dags för årets höjdpunkt, när fotoklubben drar igång sin verksamhet igen! Den 3 september är det dags igen för månadsmöte. Vi kommer att hålla till i den vanliga lokalen, Träffpunkten i Bosvedjan, Sundsvall.

I vanlig ordning på premiärmötet så anordnas kollektionstävling. I den deltar den som vill med 3-5 bilder som tillsammans bildar en helhet. Under fikapausen går vi runt och tittar på alla bilder och röstar. Efter fikat koras årets vinnare.

Är du inte medlem? Är du nyfiken på vad Sundsvalls Fotoklubb gör? Då är du hjärtligt välkommen att hälsa på oss på ett eller några möten, för att känna om det är något för dig. Säg gärna till innan, så att vi kan visa dig till rätta och berätta mer om oss!

Alla befintliga medlemmar är välkomna till ett nytt spännande år med klubben!

/Christer