Höstens första styrelsemöte

Ett av många tecken på att hösten är i annalkande är att fotoklubbens verksamhet drar igång igen. Igår var det dags för terminens första styrelsemöte med planering för de sista månadsmötena för året. Med på mötet var Håkan, Johnny, Ulf, Henrik och Christer. Tomas och Anette hade anmält förhinder.

Efter sedvanlig formalia slog vi fast planen för septembermötet som bland annat kommer att innehålla den årliga kollektionstävlingen. Kom ihåg att tävlingen endast omfattar påsiktsbilder (pappersbilder) så se till att printa innan mötet om du vill delta. Under fikat tittar vi på och bedömer kollektionerna och röstar på våra favoriter. Mer information i kallelsen inom kort.

På oktobermötet är det inlämning till hösttävlingen. Styrelsen diskuterade domare till tävlingen och vi har ett huvudspår som Johnny utreder vidare. En lite annorlunda variant mot de senaste tävlingarna.

Glöm inte månadsmötet den 1 september. Vi ses där!

/Styrelsen

Månadsmöte Sundsvalls Fotoklubb