Framgångsrikt tävlande i Rifo

Medlemmarna i Sundsvalls Fotoklubb har även i år utmärkt sig i Rifo, Riksfotoutställningen. Med totalt 25 accept i årets tävling är vi klart bäst bland klubbarna. Närmast efter kommer Skara FK med 14 accept.

De 25 bilderna fördelar sig på 1 liten silverplakett, 2 bronsplaketter, 4 diplom och 18 bilder till visning. 13 olika fotografer stod för dessa 25 bidrag. Dessa var, i bokstavsordning, Anna Ossung, Annica Westerlund, Björn Wiklund, Christer Karlsson, Göte Bengtsson, Hans Gälldin, Ivan Sköld, Johnny Lindgren, Lennart  Westerlund, Mona Wiklund, Ove Sandeheim, Patrik Nilsson, Urban Rundblom.

Ett stort grattis till er och till klubben. För oss som inte lyckades bli placerade gäller att komma igen nästa år. Vi vet att vi har många duktiga klubbkamrater som hjälper oss att bli bättre!

Tack till Lennart W som hjälpt till att sammanställa resultaten.

Ett svar på ”Framgångsrikt tävlande i Rifo