Årets resultat i Rifo

Resultaten från årets Riksfotoutställning har kommit ut och återigen har Sundsvalls Fotoklubb gjort en riktigt bra tävling. Det är så glädjande att se att klubbens fotografer är flitiga på deltagande i tävlingen och att vi når sådana framgångar. Sundsvalls Fotoklubb är nominerad till Årets fotoklubb och var med hela 25 accept bäst av alla klubbar. Närmaste efter följde Österlens FK med 18 och FF i Malmö med 17.

Klubbens fotografer med accepterade bidrag var:
Lennart Westerlund 5, Urban Rundblom 5, Annica Westerlund 4, Johnny Lindgren 4, Ivan Sköld 3, Hans Gälldin 2 samt Björn Wiklund och Mona Wiklund med en bild vardera.

Ett antal av dessa är nominerade till diplom och plaketter, och resultatet av det får vi veta efter Riksfotostämman i Malmö.